reklama

Som tu!

Žijem! Pred 30-timi rokmi som sa narodil a som tu. Prišiel som na tento svet z vôle Božej a z lásky mojich rodičov. Každý, kto číta tento blog, mal to šťastie, že sa narodil. Zajta, 25.3., je deň počatého dieťaťa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

 Táto téma je často spájaná s problematikou potratov. Ale ja sa teraz nechcem venovať problému okolo interupcií. Skôr by som chcel vyjadriť radosť z toho, že som tu, že žijem v tomto spoločenstve ľudí. Nepamätám sa, či som niekedy v čase adolescencie prežíval tak ťažké depresie, aby som si povedal, že "lepšie by bolo, keby som sa nenarodil". Ono ja rýchlo zabúdam na zlé veci. Chcem poďakovať Bohu, že mi umožnil tento život, ďalej mojím rodičom, že ma mali vo svojom pláne, taktiež starým rodičom a priateľom, že ma priviedli k spoznaniu Ježiša Krista a ďakujem aj Cirkvi, že ma krstom včlenila do svojich radov.  Mohlo sa stať všetko možné a vôbec som sa nemusel narodiť. O jedného človeka menej, o jedného Slováka menej, o jedného blogera menej. Nikto by si nič nevšimol. Ale ja som tu a mám veľké odhodlanie pomôcť všetkým, ktorí chcú žiť. Lebo život je krásny! Koľko počatých ľudí neuzrie nikdy svetlo sveta. Mať dieťa je nádherné a smelo mi to potvrdí každá šťastná mamička a každý hrdý otecko. Aj keď niekedy ťažké choroby prerušia túto radosť. Ale dostať šancu žiť je tým najväčším darom.  Veľmi mi nesedia dotieravé reklamy - mali by ste voliť tú alebo tamtú stranu. Skôr sa mi páčila iniciatíva, že treba ísť voliť. Lebo vtedy rozhodne rozum. Podobne nechcem teraz stáť na strane "za potraty" alebo "jednoznačne proti potratom". Aj keď som proti potratom, je to naozaj téma na dlhší dialóg. Chcel by som iba vysloviť radosť, že som tu. A najmä podporiť tie páry, ktoré sa rozhodujú pre dieťa. Treba ísť do toho. Aj keď najmä so srdcom a s rozumom. Vždy mám veľkú radosť, keď vidím tehotnú ženu, alebo malé deti. Je to fakt krásne. Život je naozaj krásny.  Minule som si pozeraním fotiek spomínal na svoje detstvo. Tak som niektoré zábery skenoval. Vraj som bol pekné dieťa a že čo nakoniec z neho vyrástlo... :-)    

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
ja keď som mal dva roky
ja keď som mal dva roky 

 

Miroslav Molnár

Miroslav Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trochu filozof a trochu optimista, cestovateľ, s 30-tkou na krku, ale večne mladý... Zoznam autorových rubrík:  NáboženskéTakto to vidím jaFilozofiaZo svetaÍrskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu